30 Haziran 2015 Salı

Gratis Alışverişim 🙋🏻

Uzun zamandır iyi bir makyaj temizleme suyuna ihtiyacım olduğu için bir gratise gidecektim hazır gitmişken Alemdağ şubesine gideyim de outlet bölümüne de neler düşmüş diye bakayım dedim. Outlet bölümünden aldığım şeylerle başlayalım. 


4.75 TL olduğunu görünce ilk aldığım ürün wet n wild isimli markanın bu far paleti oldu. %75 indirimle satılmasının nedeni ise sağ sütunda alttan 2. sırada bulunan farın yerinden çıkmış olmasıydı ki biz rahatlıkla yerine yerleştirdik. Aceleci davrandığımız için ters yerleştirmiş bulunduk ama olsun 😁


İkinci ürün ise 5.50 TL'ye aldiğım Creightons isimli markanın bu duş jeli. Rengine tav olarak elime aldığım ve kokladığımda da beni etkileyen bu duş jelinin %40 indirimli olmasının sebebiyse kapağının kırık olması. Ama kapağı kırık haliyle bile zor açıldığı için herhangi bir sorun teşkil etmiyor yani kendi kendine açılıp dökülecek gibi değil. Kokusu için arkasında vişne ve yaban incirli yazıyor ama bunu okuyana kadar  ben bunun kokusunu pamuk şeker kokusu olarak tarif ederdim. O kadar tatlı bir kokusu var ki arkasında "Yemek için yeterince güzel koksada sakın yapmayınız!" diye uyarı koymuşlar. 😂


Outlet bölümünden son olarak neden %25 indirimli olduğunu çözemediğim hiçbir yerinde hasar bulunmayan Rebul isimli markanın yasemin kokulu bu kolonyasını aldım. Neden aldığımı bilmiyorum indirimde görünce dayanamadın sanırım 😂 Spreyli şişe olması kullanımı oldukça rahatlaştırıyor ve kokusu çok güzel ve çok çok kalıcı. Şahsen ben limonlu kolonyayı hiç sevmediğim için yaz günlerinde bu kolonyayı kullanmayı tercih edeceğim.  

Outlet bölümü keşfeldilmiş olacak ki bu gidişimde çok birşey bulamayıp büyül bir hüzünle almak istediğim makyaj temizleyicisini bulmak için alt katına indim. Normalde Loreal üç etkili kusursuz makyaj temizleme suyunu kullanıyordum ama Garnier'in bu şişesini görünce kendimi bi anda elimde bu ürünle kasada buldum. 


400 ml olması sanki bana bir ömür yetecekmiş gibi hissettirdi 😂 ayrıca ilk kullanımlarımda gayet memnun kaldığımı da belirtmek isterim. 

Ürünleri kullandıkça detaylı incelemedini yapıp blogda hepsine tek tek yer vereceğim. Şimdilik hoşçakalıın 🙋🏻

5 yorum:

  1. garnier makyaj temizleme suyu kesinlikle favorim :) blogunu severek takibe aldım canım banada gelirsen memnun olurum :) http://sedosun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum. Makeupforart blogunun sahibiyim. Blogunu takibe aldım. Bloguma da beklerim. İyi günler :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuzu betülün sırlarında gördüm ve takibe aldım bende bekliyorum bloğuma ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takipe aldım. Bende bloguma bekliyorum :) http://kokoshane.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhabaa, blog keşif etkinliğinden geliyorum ^-^ paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc tuşunuzu bulamadım ama yinede takipteyim ... ^-^ Bende makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil