27 Haziran 2015 Cumartesi

Gosh BB Skin Perfecting Kit

Bilenler bilir Ümraniye Gratis şubesinin üst katında outlet bölümü açıldı ve ambalaj hasarlı ürünler %60a yakın indirimlerle satılıyor. Fırsat bu fırsat dedim ve her gratis alışverişimde bakıp da almaya kıyamadığım Gosh Skin Perfecting Kit'i gözüme kestirdim ve sadece ambalajında ufacık bir yırtık olduğu için %50 indirimle yanılmıyorsam 20 TL gibi bir fiyata aldım.


Outlet bölümünde sadece mediumu olduğu için benim tenime çok uyup uymadığına bakmadan koşarak aldım diyebilirim. 


Ürünü ilk açtığımda renklerin hepsinin benim tenim için çok açık kalacağını düşünmeme rağmen denediğimde kontür yapmak için ideal bir kit aldığımı farkettim. Yüzümde geriye itmek istediğim yerlere ortadaki koyu rengi, biraz daha belirgin olmasını  istediğim yerere ise soldaki en açık rengi kullanıyorum. Sağdaki renk turuncumsu ve diğerlerinden farkı olarak simli dolayısıyla ben bu rengi yüzümde sadece far olarak kullanıyorum.


Ben indirimden çok uygun fiyata aldığım için mutluyum ama normal fiyatıyla bu ürünü ikinci kez alır mıyım emin olamıyorum. Boyutları çok küçük ve sanki hemen bitecekmiş gibi şimdilik 1 haftadır kullanıyorum bakalım ne zaman bitecek 💁🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder