22 Haziran 2015 Pazartesi

Alix Avien Dipliner

İlk olarak size yeni keşfim olan bu Alix Avien diplinerdan bahsetmek istiyorum. Daha önce BeYu markasının diplinerını büyük bir memnuniyetle kullanıyordum ama bulmak zorlaşınca keşife çıktım ve mutlulukla kullanıyorum Alix Avien'i. 


Bendeki rengi siyah ve bu diplinerın en sevdiğim yanı kalıcı ve yoğun bir siyaha sahip olması. Sabah sürüp çıkıyorum akşam eve geldiğimde hala sabahki gibi duruyor.


Yanlış hatırlamıyorsam gratiste fiyatı 24 TL civarıydı. Ucu çok ince olmadığı ve kalem gibi olduğu için bence sürümü de çok kolay. Ve diğer en sevdiğim özelliğiyse hemen kuruması. Dipliner sürdükten sonra evde kurumasını beklerken göz kapağına geçmesin diye benim gibi gözü kapalı gezmekten nefret ediyorsanız tam sizlik. Tavsiye edilir ✋🏼✋🏼




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder